نقشه‌های بازی Battlefield 6 دارای چرخه شبانه‌روزی خواهند بود

پاورتل/ به‌تازگی شایعات جدیدی درباره بازی Battlefield 6 منتشر شده که به پویایی آب و هوا و چرخه شبانه‌روزی در نقشه‌های این عنوان اشاره دارد.

مدت‌هاست که خبر ساخت جدیدترین نسخه از سری محبوب بتلفیلد در فضای اینترنت پخش شده است و اینسایدرها اعتقاد دارند که بازی Battlefiled 6 در ماه می معرفی خواهد شد. افرادی که بر روی این عوان مورد انتظار کار می‌کنند نیز وعده رونمایی از نسخه جدید بتلفیلد را در آینده‌ای نزدیک داده‌اند. اما به‌تازگی جزئیات جدیدی از این بازی مورد انتظار فاش شده است که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

اینسایدر مشهور بازی‌های کال آو دیوتی و بتلفیلد، تام هندرسون (Tom Henderson) در چند وقت اخیر با فاش کردن اطلاعات بازی Battlefield 6، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. طبق گزارشات وب‌سایت Reddit، هندرسون به‌تازگی یک ویدیو جنجالی و طولانی را منتشر کرده که در آن راجع‌به نسخه جدید بتلفیلد و شایعات مختلف‌اش حرف می‌زند. یکی از نکاتی که هندرسون به‌طور جدی به آن اشاره می‌کند، وجود یک نقشه گسترده با مکانیک‌های آب و هوایی پویا و چرخه تغییر روز و شب است.

کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس – Dice، پیش از این بارها به گستردگی نقشه‌ها و بخش چند نفره بازی Battlefield 6 نسبت به نسخه‌های قبلی اشاره کرده‌اند. اما هنوز نمی‌توانیم از درستی یا نادرستی صحبت‌های تام هندرسون مطمئن شویم؛ حتی اگر در گذشته اینسایدر قابل اعتمادی بوده باشد. به‌هرحال با توجه به تریلر بازی Battlefield 6 که احتمالا در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد، می‌توانیم پاسخ تمام سوالات را دریافت کنیم. همچنین شایعه شده است که جدیدترین نسخه از فرنچایز بتلفیلد، برای PS4 و Xbox One عرضه نمی‌شود. احتمالا به‌زودی شاهد اطلاعات جدیدی در این‌باره خواهیم بود.

هنوز اطلاعات رسمی و قابل اعتنایی درباره بازی Battlefield 6 منتشر نشده است اما با توجه به تأیید ساخت نسخه موبایل بتلفیلد، به احتمال زیاد در آینده اخبار بیشتر و موثق‌تری را راجع‌به ششمین قسمت از این شوتر جذاب خواهیم شنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *