معرفی اپ – No Humanity – The Hardest Game؛ جهنم واقعی را تجربه کنید

No Humanity – The Hardest Game یک بازی محبوب و متفاوت با اسم “بی رحم: سخت ترین بازی” بازی آرکید فوق العاده از Sweaty Chair Studio است که به صورت رایگان عرضه شده است. داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “پایان جهان است و تنها بازمانده شمایید که در یک سفینه فضایی حضور دارید! همه چیز دست به دست هم داده اند تا شما را از بین ببرند! واکنش سریع شما نسبت به اتفاق ها باعث میشود تا بتوانید زنده بمانید! در کمتر از چند ثانیه کل صفحه نمایش از انواع ایتم های مختلف اعم از گلوله ها، لیزر، هیولا و چیزهای عجیب پر می شود و باید با کنترل سفینه مانع از برخورد آنها به خودتان شوید و تا جایی که ممکن است زنده بمانید هرچند به نظر بنده این اتفاق غیرممکن است!” اگر به دنبال یک بازی فوق العاده برای کنترل خشم خود هستید بدون شک No Humanity بهترین انتخاب است، شما می توانید بالاترین رکوردها را بزنید و آن را با دوستان خود و یا کاربران جهانی به اشتراک بگذارید! اگر دوست دارید یکی از متفاوت ترین بازیها را تجربه کنید No Humanity – The Hardest Game را از دست ندهید!

بازی No Humanity – The Hardest Game هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد و با استقبال بی نظیری روبرو شده است! از ویژگیهای بازی نیز می توان به گیم پلی فوق العاده چالش برانگیز برای پیدا کردن راه خود در صفحه ای همانند جهنم، گیم پلی بی پایان برای زنده ماندن تا وقتی که بتوانید، طیف گسترده ای از دشمنان منحصر به فرد، رقابت در برابر افراد دیگر در یک رتبه بندی جهانی، امکان بازی به صورت چند نفره با دوستان به صورت Real-Time طریق اتصال وای فای یا ۴G، طراحی فوق العاده و عالی با صداگذاری هیجان اور به همراه حجم ناچیزش اشاره کرد!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۵۳ مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *