معرفی اپ – Truck Driver Crazy Road 2؛ رانندگی در پیچ و خم جاده

Truck Driver Crazy Road 2 نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی gameTop1 منتشر شده است. همانطور که از نامش پیداست، Truck Driver Crazy Road 2 یک بازی رانندگی با کامیون در مسیرهای دشوار و چالش برانگیز است که در آن شما در نقش راننده کامیون قرار دارید. اگر عاشق ماشین های سنگین مثل کامیون هستید و قبلاً Truck Driver Crazy Road را امتحان کرده اید، مطمئناً Truck Driver Crazy Road 2 برای شما لذت بخش خواهد بود. این بازی هم توانسته مانند بازی نسخه اورجینال یعنی Truck Driver Crazy Road مورد توجه گیمرها قرار بگیرد و بیش از ۵۰۰.۰۰۰ دانلود این بازی گویای همین موضوع است. Truck Driver Crazy Road 2 تقریباً همان چیزهایی که در Truck Driver Crazy دیده بودیم را در گیم پلی خودش استفاده کرده و آنها را بسط و توسعه داده است. در این بازی هم در هر مرحله، حمل و نقل کالاها و سفارش ها و تحویل دادن صحیح و سالم آنها در موعد مقرر به مقصد، اصلی ترین وظیفه شماست. در نهایت هم دقت و مهارت های رانندگی تان مورد بررسی قرار می گیرد و امتیاز و پاداش مشخص شده به شما تعلق می گیرد. در ادامه هم می توانید با استفاده از همین امتیاز ها و پاداش ها کالاها و سفارش های جدید آنلاک کنید و این چرخه را تا انتهای کمپین بازی ادامه دهید.

البته علاوه بر حالت تحویل بار، حالت های دیگری مثل حالت آزاد و حالت پارکینگ هم در بازی Truck Driver Crazy Road 2 وجود دارند که می توانید آنها را هم برای سرگرمی بیشتر و تست کردن مهارت های رانندگی تان امتحان کنید. فیزیک بازی نسبت به بازی قبلی بهبود پیدا کرده است و در این بازی شاهد بالانس بهتر مرحله ها هستیم. فضای گرافیکی بازی هم نسبت به بازی قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته است و اکنون می توانید شاهد انیمیشن هایی مثل تکان خوردن ماشین در هنگام فرمان دادن، تکان خوردن بارها هنگام عبور از پستی و بلندی ها، و بسیاری انیمیشن های جالب دیگر باشید که در بازی قبلی به این صورت دقیق کار نشده بودند. همچنین، توجه به جزئیات هم در این بازی بیشتر شده است و جهان بازی و کامیون طراحی هنری سه بعدی مطلوب و با کیفیت‌ تری دارند. علاوه بر اینها، زوایای دید بازی در حالت های مختلف و وجود ریزه کاری هایی مثل آینه عقب و چراغ ماشین باعث شده است تا سطح جدیدی از واقعگرایی در این بازی خلق شود. سازندگان در بخش صداگذاری ها هم عملکرد خوبی داشته اند و صدای کامیون و افکت های صوتی مختلفی که در بازی شنیده می شوند بسیار عالی و واقعی شبیه سازی شده اند. رابط کاربری و کنترل ها هم بسیار آسان هستند و تجربه روان و پرفورمنس بدون نقصی را برای شما به ارمغان می آورند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۲ و بالاتر
حجم: ۴۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *