معرفی اپ – The Walking Dead؛ دخترک را از جهنم ارواح نجات دهید

پاورتل/ بازی جذاب The Walking Dead را می‌توان یکی از بهترین عنوان‌های اپیزودیک در سبک ماجراجویی دانست که با صحنه‌های جذاب و بی نظیر اکشن می‌تواند طرفداران را به وجد آورده و گاهی وقت ها هم با ترساندنشان، می تواند مخاطبان را از جای خود بلند کند. توسعه دهندگان استودیوی Howyaknow, LLC به شکلی جذاب گرافیک را طراحی کرده اند تا علاوه بر داستانی هیجان انگیز، محیط نیز باعث جذب کاربران و سرگرمی آنها شود.

در  بازی The Walking Dead: Season One بازیکنان در نقش شخصیتی فوق العاده که فرصتی دیگر را برای زندگی به دست آورده بازی خواهید کرد، Lee Everett جنایتکار محکوم، در جهانی قدم خواهد گذاشت که اکنون توسط ارواح ویران شده و جذابیت خاصی برای او در پی نخواهد داشت. ماموریت های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده که یکی از آنها محافظت از دختر یتیم کوچکی به نام Clementine است، بچه ای که اگر از او به درستی مراقبت نکنید، شاید راهی جهنمی دردناک شود.

باید این موضوع را در یاد داشت که اقدامات، پاورتل ها و تصمیمات شماست که بر داستان تاثیر مستقیم دارد و اینگونه باعث تغییر پایان مجموعه خواهد شد، بنابراین بر تصمیمات خود تمرکز کنید و با دقت آنها را پاورتل نمایید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۲.۳.۳ و بالاتر
حجم: ۱۲ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *