معرفی اپ – WinWing: Space Shooter؛ امنیت کهکشان را تامین کنید

پاورتل/ WinWing – بال های برنده عنوانی از یک بازی منحصر به فرد و بسیار زیبا از استودیوی معروف Ivy در سبک آرکید است که به شکل رایگان توسعه یافته و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است.

بازی بال های برنده یک عنوان کلاسیک و آرکید و با اقتباس از بازی های سبک Galaxy Shooter و Shoot’em up ساخته شده است. در حالی که تقریباً همه بازی های این سبک ماهیتی کاملاً دو بعدی دارند، بازی WinWing با طراحی هایی سه بعدی و کاملاً فانتزی قوانین را تغییر داده و یک سنت شکنی بی نظیر کرده است. گرافیک و طراحی های این بازی آنقدر زیبا و چشم نواز هستند که به محض ورود به بازی و اولین تجربه آن متوجه این ویژگی جذاب خواهید شد. در کنار این گرافیک مثال زدنی، گیم پلی داینامیک و روان این بازی هم باعث می شود تا بتوان گفت بازی بال های برنده به نوبه خود در چنین سبکی از بازی ها جزو برترین ها خواهد بود.

در بازی WinWing با داستانی کلیشه ای و نه چندان خاص رو به رو هستیم که البته به خاطر طراحی های خوب بازی می توان از آن چشم پوشی کرد. طبق داستان شما مأمور شده اید تا امنیت کهکشان را تأمین کنید. موجودات بیگانه به کهکشان شما حمله کرده و در حال نابود کردن سیارات آن هستند. حالا شما باید سوار بر سفینه فضایی مجهز و حرفه ای خود که WinWing نام دارد به سراغ آنها بروید و برای همیشه نابودشان کنید. نبردهای سهمگین هوایی، انفجارهای زیاد، تیراندازی های مرگبار و هیجان بسیار بالا از جمله مهم ترین چیزهایی هستند که در مراحل این بازی رخ می دهند. دشمنان شما با ارتشی عظیم از نیروهای هوایی به سمت شما و سیاره تان حمله ور شده اند اما قبل از اینکه آنها بتوانند خود را به شما برسانند، این شما هستید که با سلاح های مرگبار و قدرتمند خود به استقبال آنها می روید! به جز نیروهای معمولی دشمنان، رئیس هایی بزرگ وجود دارند که سفینه هایی غول آسا هستند. آنها به سلاح های قوی تری مجهز شده و مقاومت خیلی بیشتری نسبت به نیروهای معمولی دارند. بنابراین در زمان رویارویی با این غول های عظیم باید خودتان را برای نبردهایی بسیار نفس گیر آماده کنید. شلیک کردن و نابود کردن دشمنان فقط نیمی از کاری است که باید کنید؛ نیمه دیگر جاخالی دادن و ویراژهای حرفه ای و لحظه ای است به طوری که بتوانید از برخورد تیرها در امان باشید. درست مثل هر بازی دیگر، در بازی بال های برنده هم می توانید جت جنگی خود را ارتقاء دهید و یا از مدل های قوی و بهتر دیگر استفاده کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۰۲ مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *