معرفی اپ – World War 2؛ تجربه نبردهای متفقین و متحدین

پاورتل/ World War 2: Strategy Games WW2 Sandbox Simulator – نبردهای جنگ جهانی دوم نام یک بازی جالب و مهیج از دسته بازی های استراتژیکی برای سیستم عامل موبایل است که به شکل کاملاً رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی به انتشار رسیده است. این بازی به وسیله استودیوی JOYNOWSTUDIO توسعه پیدا کرده است.

بازی World War 2: Strategy Games WW2 Sandbox Simulator همان گونه که از نامش نیز پیداست در حقیقت یک شبیه ساز از جنگ های جهانی دوم و نبردهای سهمگین بین نیروهای متفقین و متحدین است. بازی در سبک استراتژیکی عرضه شده است و به ادعای سازنده، World War 2: Strategy Games WW2 Sandbox Simulator یک عنوان سندباکس و جهان باز به شمار می رود که البته این ادعا را نمی توان به طور کامل تأیید کرد. با این حال تلاش سازندگان برای تجربه چنین چیزی در این بازی هم غیرقابل انکار است. شما در این بازی به نبردهایی بسیار سنگین خواهید رفت و در نقش رهبران جنگی می بایست نیروهای خود را مدیریت کرده و در این جنگ ها آن ها را رهبری کنید.

در بازی World War 2: Strategy Games WW2 Sandbox Simulator کار اصلی شما مثل هر بازی جنگی – استراتژیکی دیگر مدیریت نیروها است. شما می توانید اقدام به تولید تسلیحات جنگی کنید و یک ارتش بسازید. ارتش شما می تواند شامل نیروهای زمینی مثل سربازها و پیاده نظام ها و همچنین ماشین های جنگی مثل تانک ها، نیروهای دریایی مثل ناوهای جنگی و نیروهای هوایی مثل جنگنده ها و بمب افکن ها باشد. پاورتل های شما و استفاده از استراتژی های مهم و تاکتیک های کاربردی در بحث کسب پیروزی در این بازی حیاتی هستند. بنابراین باید برای کسب موفقیت در این بازی با این سبک از بازی ها آشنا باشید. در بازی World War 2: Strategy Games WW2 Sandbox Simulator بیش از ۳۰ مرحله کمپین وجود دارد که همگی از روی حوادث تاریخی و واقعی دوران جنگ جهانی دوم مثل نبرد دانکرک یا نبرد D Day ساخته شده اند.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۲۴ مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *