نسخه بتای سیستم عامل 11 به گوشی لومیا 950 XL راه یافت

کلیک/ گوشی لومیا ۹۵۰ XL به تازگی به نسخه بتای سیستم عامل ۱۱ مجهز شده و طراحی جدیدی از شماره گیر و دفترچه تلفن به این دستگاه اضافه شده است.

ویندوز ۱۱ روی گوشی لومیا ۹۵۰ XL
نسخه بتای سیستم عامل ویندوز ۱۱ به تازگی توسط مایکروسافت عرضه شده است. این نسخه فعلا در حالت آزمایشی روی دستگاه‌های مختلف به سر می‌برد. مدت کوتاهی پس از عرضه پیش‌نمایش ویندوز ۱۱، این سیستم عامل برای گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ XL قابل‌دسترس شد.

در پیشرفت‌های اخیر مرتبط با ویندوز ۱۱، یک دیالر (شماره گیر) جدید به Lumia 950 XL اضافه شده که به جای ویندوز موبایل، برای اجرا روی ویندوز طراحی شده است.

علاوه بر شماره گیر، دفترچه تلفن جدیدی به گوشی لومیا اضافه شده که دارای نوار حرفی- عددی در کنار نوار اسکرول بوده و به کاربر اجازه می‌دهد تا مخاطبین دلخواه خود را با سرعت بیشتری پیدا کند.

بیلد پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ ماه گذشته توسط گوستاو مانکو با موفقیت روی گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ XL نصب شد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون کوالکام مجهز بوده و از ARM پشتیبانی می‌کند.

در ویدیوی منتشرشده توسط مانکو، ویندوز ۱۱ به خوبی در لومیا اجرا می‌شود، بدون اینکه مشکل خاصی به وجود آید.

اجرای ویندوز ۱۱ یک بهبود و ارتقای قابل‌ملاحظه برای گوشی لومیا ۹۵۰ XL به حساب می‌آید. این دستگاه به طور پیش‌فرض از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند. این موفقیت نشان می‌دهد که دستگاه‌های مجهز به ARM ممکن است در آینده نزدیک به سیستم عامل جدید ارتقا یافته و از لحاظ نرم‌افزاری بهبود پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *