نسخه جهانی شیائومی Mi11 با شارژر ۶۷ واتی از راه می‌رسد

پاورتل/ قرار است شیائومی یک شارژر ۶۷ واتی معرفی کند. اکنون گفته می‌شود که نسخه جهانی Xiaomi Mi 11 – شیائومی می ۱۱ با شارژر ۶۷ واتی روانه بازارها خواهد شد.

سال گذشته بود که Xiaomi یک شارژر ۶۵ واتی مجهز به فناوری گالیم نیترید (GaN) معرفی کرد. این آداپتور به راحتی در کف دست قرار می‌گیرد و می‌تواند تقریبا همه دستگاه‌ها را از طریق پورت USB-C شارژ کند. اکنون شیائومی، دست به تولید نسخه‌ی قدرتمندتری با استاندارد TUV Rheinland زده است. این آداپتور در جریان ۶.۱ آمپر، ۱۱ ولت ولتاژ ایجاد می‌کند و توان خروجی نهایی آن ۶۷.۱ وات است.

این محصول دارای شماره مدل مدل MDY-12-EU و MDY-12-ET خواهد بود. سه حرف اول برای آداپتورهایی به کار می‌رود که با جعبه تلفن‌های هوشمند ارسال می‌شوند. در نتیجه بعد از عرضه جهانی، می‌توانیم می ۱۱ با شارژر ۶۷ واتی را مشاهده کنیم. 

وقتی Xiaomi Mi 11 در چین معرفی شد، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که شارژر با این دستگاه ارائه نخواهد شد. با این حال، کاربران به عنوان هدیه می‌توانند آداپتور ۶۵ وات GaN را پاورتل کنند. هنوز نمی‌دانیم شارژر ۶۷ واتی چگونه معرفی و عرضه خواهد شد و باید تا اعلام رسمی این شرکت منتظر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *