کمک به موقع بیت کوین به اوکراین!

دو غول فناوری مستقر در اوکراین به نام‌های Techno Їzhak و Stylus، اکنون بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان یک گزینه پرداخت می‌پذیرند. به این ترتیب، مشتریان اکنون می‌توانند محصولات این دو شرکت را با استفاده از بیت کوین، از فروشگاه‌های آنلاین یا از بیش از ۱۰۰ فروشگاه فیزیکی آنها خریداری کنند.
طبق گزارش‌ها، این دو شرکت، پرداخت‌های بیت‌ کوینی را با همکاری ارائه‌دهنده خدمات پرداخت رمزارزی WhitePay، می‌پذیرند. از طریق سرویس پرداخت WhitePay که متعلق به WhiteBIT (بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در اروپا) است، هر دوی این شرکت‌ها قادر خواهند بود ۱۳۰ ارز دیجیتال مختلف را بپذیرند. به گفته مدیرعامل سرویس Whitepay، این همکاری اوکراین را برای پذیرش گسترده‌تر دارایی‌های دیجیتال آماده می‌کند.
البته، این اولین سالی نیست که اوکراین از نظر تعداد صاحبان و حجم تراکنش‌های رمزارزی در جهان پیشتاز است. با این حال، پذیرش کریپتو در اوکراین، از زمانی که این کشور مورد تهاجم روسیه قرار گرفت، به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.
با شروع جنگ، معاون نخست‌وزیر این کشور برای حمایت از آرمان‌های خود، از سراسر جهان درخواست کمک‌ مالی در قالب ارزهای دیجیتال کرد و توانست بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از این طریق جمع‌آوری کند. به گفته معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، این کمک‌ها برای حمایت از تلاش‌های جنگی اوکراین «ضروری» بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *