گلکسی زد فلیپ 3 به مرحله تولید انبوه رسید

پاورتل/ گزارش جدید FrontPageTech ادعا می کند که تولید انبوه گلکسی زد فلیپ ۳ آغاز شده است.

با توجه به گزارش GSMARENA  ادعا می‌شود که سامسونگ دستور تولید ۵۰،۰۰۰ تا ۷۰،۰۰۰ واحد گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در روز را صادر کرده است زیرا هدف آن تولید هفت میلیون واحد از هر دو دستگاه به صورت ترکیبی است، و می‌خواهد برای زمان عرضه، این تعداد دستگاه آماده باشد.

سامسونگ هنوز به طور رسمی اطلاعاتی در مورد این دو محصول تاشو جدید منتشر نکرده، اما شایعه شده است که این شرکت، گلکسی زد فلیپ و زد فولد ۳ را در تاریخ ۳ آگوست (دوازدهم مرداد) معرفی خواهد کرد.

گفته می‌شود سامسونگ در سال ۲۰۲۰ بین ۲.۵ میلیون تا ۳.۵ میلیون گوشی هوشمند تاشو‌ را به فروش رسانده و امسال نیز امیدوار است که بتواند ۶ تا ۷ میلیون مدل های تاشو زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را به فروش برساند.

سامسونگ می‌خواهد ۴ میلیون زد فلیپ ۳ و ۳ میلیون زد فولد ۳ را به فروش برساند. ظاهراً تولید این دستگاه ها به طور مساوی تقسیم نخواهد شد، زیرا سامسونگ انتظار دارد تقاضا برای زد فلیپ ۳ بیشتر باشد و نسل قبلی زد فلیپ نیز نسبت به گلکسی زد فولد ۲ محبوبیت بیشتری داشت.

این رقم در مقایسه با گوشی های پرچمدار سری Galaxy S و Note بسیار پایین است و میزان تولید این گوشی تاشو تنها یک سوم میزان تولید و فروش گوشی های پریمیوم سامسونگ است.

البته که این عملکرد محتاطانه سامسونگ شایسته است و با توجه به اینکه از گوشی های تاشو استقبال خیلی زیادی نمی‌شود، حتی ممکن است این شرکت گوشی های تاشو آینده خود را با قیمت مناسب تری به فروش برساند.

دستگاه های جدید می توانند تا ۲۰ درصد نسبت به نسل فعلی خود مقرون به صرفه تر باشند، و اگر اطلاعات منتشر شده درست باشد  Galaxy Z Fold 3 با قیمت پایه حدود ۱۵۹۹ دلار(حدود ۳۸.۲ میلیون تومان) و Galaxy Z Flip 3 با قیمت ۹۵۹ دلار(حدود ۲۲.۹ میلیون تومان) فروخته می شود.

همچنین گفته می‌شود به احتمال زیاد گلکسی زد فلیپ ۳ از یک دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بهره می‌برد و اگر چه عملکرد آن با دوربین های معمولی برابر است، اما کاملاً پنهان نخواهد بود و احتمالا با کمی دقت بتوان مکان قرار گیری دوربین سلفی را مشاهده کرد.

نظر شما چیست؟ آیا گوشی های تاشو آینده صنعت تلفن همراه  را جذاب تر خواهند کرد یا از آنان استقبالی نخواهد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *