گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 5G در راه است

پاورتل/ سری گلکسی W سامسونگ مربوط به گوشی های سنتی تاشو اما با نمایشگر بزرگتر و سیستم عامل اندروید می شود. این سری در چین ارایه شده و ارایه جهانی رسمی ندارند. امروز شایعه شده که گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 5G در راه است.

تلفن های هوشمند دائماً در حال پیشرفت هستند و به سختی می توان از فناوری های جدید پیروی کرد. امروزه ما دارای صفحه نمایش بدون حاشیه، نمایشگرهای تاشو، دوربین های زیر نمایشگر و موارد زیادی هستیم که باعث می شود تعجب کنیم مورد مهم بعدی چیست. در همین حال، هنوز تقاضای خاصی وجود دارد که طرح های سنتی با مفهوم تلنگر قدیمی را درخواست می کند.

به اندازه کافی جالب توجه این طرحی است که از طریق گوشی های تاشو مدرن مانند Galaxy Z Flip و Motorola RAZR بازگشت می یابد. با این حال ، سامسونگ همچنین می خواهد در خدمت کسانی باشد که واقعاً دستگاهی می خواهند که باعث شود کاربران دوران ۲۰۰۰ را روی دست خود احساس کنند. امسال ، این شرکت در حال کار بر روی یک تلفن تاشو جدید است که با نام Samsung W21 5G نامیده می شود. با راهنمایی مشخص نام دستگاه حتما از قابلیت های ۵G نیز برخوردار خواهد بود.

امروز گلکسی W21 5G راه خود را از طریق Wi-Fi Alliance اقتدار با شماره مدل SM-W2021 باز کرد. همانطور که از نام آن بر می آید، این یک جانشین مستقیم برای سال گذشته Samsung W20 اولین گوشی تاشو با قابلیت ۵G است. طبق گواهی، این گوشی جدید دارای قابلیت های باند دوتایی است که از شبکه های ۵ گیگاهرتز و ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این لیست همچنین نسخه سیستم عامل W2021.011 را تأیید می کند و تلفن با کمال تعجب روی اندروید ۱۰ کار می کند. سایر ویژگی ها پشتیبانی از شبکه Wi-Fi 6 است که مطمئناً از ویژگی های مستقیم مثبت و Wi-Fi است. متأسفانه، در حال حاضر جزئیات مربوط به این گوشی کم است. سامسونگ احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد ماه های آینده ارائه خواهد داد زیرا تصور می کنیم این گوشی برای Q4 2020 است.

در سال گذشته، ما سامسونگ گلکسی W20 را با یک نمایشگر AMOLED داینامیک ۷.۳۰ اینچی و یک نمایشگر ثانویه با اندازه ۴.۶ اینچی از همان نوع AMOLED داشتیم. این تلفن همراه با چیپ ست Snapdragon 855+ همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است. از نظر اپتیکی، W20 با تنظیم دوربین دو جلو ۱۰MP + 8MP ارائه شد. در عقب، ما یک آرایه دوربین سه گانه داشتیم که شامل تنظیم دوربین سه گانه ۱۶MP + 12MP + 12MP بود. اندازه باتری کاملاً سخاوتمندانه بود و از یک سلول ۴۲۳۵ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی از استاندارد Quick Charge 2.0 را ارائه می داد.

ما انتظار داریم امسال سامسونگ از Qualcomm Snapdragon 865 Plus برای سامسونگ W21 5G استفاده کند. با این حال، حافظه رم و میزان ذخیره سازی احتمالاً یکسان خواهد بود. دوربین های بهتری در کنار قابلیت شارژ سریع بهتر انتظار می رود.

نظر شما چیست؟ این دستگاه می تواند برای شما جذاب باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *