گوشی Gionee M12 با باتری غول پیکر معرفی شد

پاورتل/ دو نسخه از گوشی Gionee M12 به تازگی در نیجریه معرفی شد. هر دو نسخه جیونی ام ۱۲ دستگاهی رده ابتدایی هستند و با اندروید ۱۰ کار می‌کنند؛ اما چیپست متفاوتی دارند.

یکی از دو گوشی Gionee M12 به تراشه هلیو P22 مدیاتک مجهز است و دیگری از هلیو A25 (نسخه ضعیف‌تر) قدرت می‌گیرد. دو ترکیب حافظه هم برای آن‌ها وجود دارد که شامل ۴+۶۴ و ۶+۱۲۸ گیگابایت می‌شود. خشاب کارت microSD نیز امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند.

جیونی ام ۱۲ دارای یک پنل ال‌سی‌دی ۶.۵۵ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل (+HD) است و حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. البته این نمایشگر با هیچ گلس مقاوم شده‌ای حفاظت نمی‌شود.

در پشت گوشی، یک مجموعه دوربین چهارگانه را می‌یابیم که عضو اصلی آن، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی f/1.79 است. با توجه به چیپست نه‌چندان قدرتمند، توانایی فیلم‌برداری این دوربین به ویدیوهای ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه محدود شده است. یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

گوشی Gionee M12 دو سیم‌کارته است و از اتصال LTE (سرعت دانلود ۱۵۰ و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه) پشتیبانی می‌کند. از سایر امکانات ارتباطی آن باید به وای-فای ۵ دو بانده، بلوتوث ۵.۰، گیرنده رادیو FM و GPS اشاره کنیم.

ظرفیت باتری دستگاه به ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و از طریق درگاه USB-C با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حسگر اثر انگشت هم در گوشی جدید جیونی وجود دارد.

قیمت گوشی Gionee M12
نسخه Helio P22 دستگاه با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی، به قیمت ۱۹۷ دلار در نیجریه فروخته می‌شود. حداقل قیمت نسخه Helio A25 هم ۱۸۲ دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *