در پی بروز اختلال در سرویسهای های وب و پارسآنلاین، رگولاتوری طی اطلاعیهای اعلام کرد که دو اپراتور باید در اسرع وقت مشکل شبکه مشترکان خود را رفع کند.
به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر اساس شکایتهای مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و بررسی دادههای شبکه زیرساخت، مشترکان اپراتورهای وب و پارسآنلاین از حدود ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه ارتباطی دسترسی ندارند.
به دنبال این اتفاق رگولاتوری ضمن صدور اطلاعیهای از این اپراتور خواست که هرچه سریعتر نسبت به رفع اختلال اقدام کند.
-
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل او ام اند اس مدل OM-M23
۴,۸۴۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
چادر خودرو سوجوی مدل SOJR-XL مناسب برای دنا پلاس به همراه سطل زباله خودرو
۱,۰۹۱,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
گیاه تزیینی آکواریوم مدل جاوا
۲۵,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کوله پشتی حرفه ای ماک لوی
خرید محصول -
سایه چشم نوت سری Luminoussilkmono شماره ۱۲
خرید محصول -
عینک آفتابی زنانه شوپارد مدل CH001
خرید محصول -
آویز دستگیره خودرو طرح قلب مدل AB1
اطلاعات بیشتر -
صندلی ماساژور آذیموس مدل AZ 8099EF
خرید محصول
بررسی تیمهای فنی رگولاتوری و شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ نشان میدهد که دسترسی کاربران اپراتورهای های وب و پارس آنلاین از ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه مقدور نیست.
تیمهای تخصصی از همان دقایق اولیه بروز این اختلال جهت یافتن محل قطعی فیبر مشغول به کار شدند و پس از بررسیهای لازم همچنین اخذ آزمایشات فنی در نقاط ابتدایی و انتهایی مسیر نهایتاً قطعی در سمت مرکز اصلی اپراتور تشخیص داده شد.
بعد از شناسایی محل قطعی بر اساس پیگیریهای انجام شده، مراحل رفع مشکل توسط تیمهای تخصصی اکنون در جریان است.
انتظار میرود اپراتورهای وب و پارس آنلاین در راستای پاسخگوی شفاف و سریع به کاربران خود، ضمن اعلام مراحل پیگیری رفع اختلال به کاربران، نسبت به رفع هرچه سریعتر مشکل اقدام کنند.