روسیه تراشه جدیدی برای تسریع توسعه 6G ساخت

پاورتل/ یک آزمایشگاه فناوری در روسیه موفق به ساخت تراشه پردازنده جدیدی شد که سرعت توسعه فناوری ۶G را افزایش می‌دهد.
 
اطلاعات جدید منتشر شده از روسیه بیانگر آن است که یک متخصص در این کشور موفق شده تا تراشه پردازنده‌ای را برای افزایش سرعت توسعه ۶G بسازد. این خبر ابتدا توسط دیمیتری پسکوو، رئیس توسعه فناوری و ارتباطات روسیه مطرح شد.

وی طی صحبت‌های خود در جلسه برگزار شده گفت: “من نمی‌توانم به مردم اطلاع دهم این فناوری دقیقا در چه شرکتی تولید شده، اما یکی از آزمایشگاه‌های فناوری در روسیه به تازگی موفق شده تراشه پردازنده‌ای را بسازد که به مراحل توسعه فناوری ۶G سرعت می‌بخشد. این تراشه پردازنده جدید پیش از این در هیچ کجای دنیا وجود نداشته و حرف من آن است که دسترسی فناوری ۶G دیگر در نزدیکی ما قرار دارد.”

معرفی نسل ششم اینترنت پر سرعت همراه نیازمند توسعه علم و فناوری در این زمینه است و شرکت‌های سازنده باید تجهیزات بسیاری برای چنین قابلیتی در دسترس داشته باشند. پسکوو همچنین در صحبت‌های خود اظهار داشت:”در طی سال‌های آینده ما اینترنت خود را از فضا دریافت خواهیم کرد و این امر آن‌چنان دور از ذهن نیست.

چنین فناوری مهمی باید به عنوان یک ساختار پایه برای کشور در نظر گرفته شود. ” گفتنی است؛ سخنان فرد مذکور در جلسه‌ای بین المللی برگزار شد که جهت کسب اطلاعات در رابطه با برنامه‌های کشور‌های مختلف طی ۱۵ سال آینده تشکیل شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *