معرفی اپ – بازی/ Water Pipes 3؛ یک آب بازی آرام را تجربه کنید

Water Pipes 3 – لوله‌های آب ۳ بازی پازل سرگرم‌کننده و جالب با حجم ناچیز است که استودیوی بازیسازی Neiko آن را عرضه کرده است.

در بازی Water Pipes 3 شمایید و صدها مرحله مختلف که در همه آنها با زانوهای لوله موجود باید آب را از بالای صفحه نمایش به پایین برسانید! با کنار هم قرار دادن این زانوها و ایجاد یک اتصال درست آب از بالا به پایین حرکت میکند و از مرحله ای به مرحله دیگر می روید! هیچ گونه قوانین خاصی در بازی Water Pipes 3 وجود ندارد، تنها زانوها را به هم اتصال دهید تا آب از مبدا مشخص شده به مقصد مشخص شده برسد! هیچ گونه تبلیغات و یا تنظیماتی نیز در بازی وجود ندارد و در یک محیط ساده با مجموعه ای از زانوها برای روزها به گوشی میخکوب خواهید شد! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهایی هستید که در یک محیط آرام بتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند، بدون شک Water Pipes 3 با طراحی و ساخت فوق العاده، گرافیک قابل قبول و صداگذاری جالب نظرتان را جلب میکند!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۲۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *