نمره باتری گلکسی M51 عملکرد عالی آن را نشان می‌دهد

سخت افزار/ چند ماه پیش سامسونگ از میانرده جدید خود با نام گلکسی M51 رونمایی کرد. این دستگاه با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری خود و همچنین داشتن مشخصات سخت افزاری بسیار مناسب، رقیب سر سختی برای دیگر دستگاه‌های میانرده می‌باشد. نمره باتری Samsung Galaxy M51 نیز عملکرد عالی باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری آن را نشان می‌دهد.

دسته بندی میانرده همیشه جذابیت بیشتری نسبت به پرچمدار داشته است. دلیل آن غیر قابل پیشبینی بودن قطعات می‌باشد. این موضوع برای بخش پرچمدار بدین صورت نیست و در صورت رونمایی از پردازنده‌ای پر قدرت همه می‌دانند که پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ، شیائومی، پوکو و… همگی از این پردازنده استفاده خواهند کرد. این موضوع به غیر از پردازنده برای مابقی قطعات دستگاه نیز یکسان است. اما این مورد برای دستگاه میانرده این چنین نیست. احتمال استفاده از پردازنده میانرده اسنپدراگون ۷۶۵G وجود دارد. همچنین احتمال استفاده از پردازنده مدیاتک نیز وجود دارد. به طور کلی احتمال همه چیز وجود دارد و همین موضوع است که بخش میانرده را جذاب‌تر از هر بخش دیگری کرده است.
 
گلکسی M51 یکی از میانرده‌هایی است که عملکرد بسیار خوبی هم در زمینه باتری، هم در زمینه عملکرد و قدرت دارد. حضور پردازنده ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۳۰G باعث شده است تا این دستگاه برای اجرای تمام دستورات کاربر قدرت کافی را داشته باشد. اما این قدرت نیازمند انرژی است. به همین دلیل سامسونگ از باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است و نمره باتری Samsung Galaxy M51 نیز بیانگر موفقیت آمیز بودن این کار سامسونگ می‌باشد.

نمره باتری Samsung Galaxy M51
گلکسی M51 توانسته است نمره باتری ۱۵۶ ساعت را برای خود کسب کند که یک رکورد در این زمینه می‌باشد. با استفاده از این دستگاه قادر هستید تا به مدت ۵۳ ساعت به صورت یکپارچه مشغول به صحبت کردن باشید. همچنین تا ۱۷ ساعت در اینترنت جستجو و مطالعه داشته باشید یا ۲۵ ساعت به تماشای ویدیوهای دلخواه خود بپردازید. حتی در صورت تمام شدن باتری این دستگاه بعد از دو روز کامل استفاده از آن بازهم قادر هستید با استفاده از آداپتور ۲۵ واتی قرار داده شده در داخل دستگاه، این دستگاه را در ۱ ساعت ۴۷ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ نمایید. همچنین ۳۵ درصد اولیه باتری در ۳۰ دقیقه پر خواهد شد. تنها نکته ضعف این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه‌های هم رده قیمتی خود، نبود نمایشگر با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز می‌باشد. این نرخ بروزرسانی کم کم تبدیل به یک استاندارد برای تولید گوشی‌های هوشمند شده است و سامسونگ بجای استفاده از آن، تمرکز بیشتر خود را بر روی باتری حجیم گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *