ظاهرا گوگل پشتیبانی از دو سیم کارت را در اندروید Auto آغاز کرده است

به‌نظر می‌رسد گوگل درحال ارائه‌ی قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت روی پلتفرم اندروید اتو (Android Auto) است. البته این ویژگی جدید هنوز برای همه‌ی کاربران در دسترس قرار نگرفته است.

کاربران از سال‌ها قبل از گوگل درخواست کرده‌اند تا قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را به اندروید اتو اضافه کند. اوایل سال جاری این شرکت سرانجام تأیید کرد که این ویژگی به اندروید Auto اضافه خواهد شد. اکنون به‌نظر می‌رسد گوگل درحال ارائه‌ی قابلیت مورد اشاره است.

یکی از کاربران ردیت هفته‌ی گذشته متوجه شد که قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت در اندروید اتو خودرو وی فعال شده است. البته به‌نظر می‌رسد این قابلیت جدید هنوز به‌طور گسترده در دسترس قرار نگرفته است. در نظرات منتشرشده توسط سایر کاربران در زیر این پست، هیچ اشاره‌ای به دیده شدن قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت در اندروید اتو نشده است. شخصی که موفق شده به این قابلیت جدید دسترسی پیدا کند در برنامه‌ی آزمایشی این سیستم‌عامل ثبت‌نام کرده و نسخه‌ی برنامه‌ی او ۷٫۱٫۶۱۴۵۵۴ بوده است.

۹to5goole این آزمایش را با یک دستگاه پیکسل ۶ پرو بررسی کرده، اما موفق به مشاهده‌ی این قابلیت جدید نشده است.

پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه در اندروید اتو احتمالا اولین‌بار در اپلیکیشن مخصوص گوشی این پلتفرم ارائه خواهد شد. این اپلیکیشن امکان پاورتل سیم‌کارت مورد نظر کاربران هنگام برقراری تماس را در دسترس قرار خواهد داد. پیش از این، پلتفرم اندروید اتو فقط از سیم‌کارت پیش‌فرض برای برقراری تماس استفاده می‌کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، گوگل در سپتامبر سال جاری اعلام کرد که قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت روی اندروید اتو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *