معرفی اپ – بازی/ DC Legends؛ بازی با حضور قهرمانان و اشرار مورد علاقه شما

DC Legends: Fight Superheroes – اسطوره ها دی سی: نبرد سوپر قهرمانان یک بازی نقش آفرینی محبوب از Warner Bros. International Enterprises است که به صورت رایگان عرضه شده است!

با نصب DC Legends: Fight Superheroes می‌توانید یک بازی نقش‌محور فوق العاده با حضور تمام ابر قهرمانان و ابر شرورهای مورد علاقه تان همچون بتمن، سوپرمن، جوکر و غیره را تجربه کنید! وقتی سایه تاریک اعتقادی خطرناک که از آن به “تاریک ترین شب” یاد می شود، بر سر جهان بیفتد دیگر شجاعت به تنهایی برای نجات دنیا کافی نیست؛ وقت آن رسیده است که تیمی از قهرمانان اسطوره ای تشکیل دهید و آنها را تا پیروزی کامل بر نِکرون خبیث هدایت کنید اما هیچ گاه فراموش نکنید که داشتن استراتژی تنها راه رسیدن به این هدف و برقراری صلح و آرامش در دنیاست! فکر می‌کنید تصمیمات شما سرنوشت دنیا را چطور رقم بزند؟ طیف گسترده ای از قهرمانان را گرد هم آورید و با کمک آنها به نبرد با دشمنان بروید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای نقش آفرینی هستید بدون شک DC Legends: Fight Superheroes نظرتان را جلب میکند!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۷۹ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *