معرفی اپ – بازی/ Ninja Must Die؛ پیش به سوی نبرد با شیاطین

Ninja Must Die یکی از جدیدترین بازی‌های اکشن – پلتفرمر موبایلی نیز محسوب می‌شود که با نقدهای بسیار مثبتی نیز رو به رو شده و شما نیز می‌توانید که از این بازی موبایلی انتظارات بالایی داشته باشید.

Ninja Must Die تاکنون موفق شده تا بیش از ۱ میلیون‌بار دانلود شود و امتیاز ۴.۷ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است. همچنین جالب است بدانید که این بازی موبایلی؛ درواقع اولین و حرفه‌ای‌ترین بازی استودیوی Panadada Games است که توانسته تا به این اندازه محبوب شود. Ninja Must Die تمامی پتانسیل‌های لازم را دارد و اگر شما به دنبال تجربه یک بازی جذاب و دوست داشتنی هستید، دست‌پخت جدید استودیوی Panadada Games می‌تواند برایتان سرگرم‌کننده باشد.

همچنین درست در بخش داستانی؛ این بازی موبایلی همان عملکردی را ارائه می‌کند که از آن انتظار می‌رود. استودیوی بازی‌سازی Panadada Games اگرچه با ساخت این بازی موبایلی به نوعی اولین‌ تجربه رسمی خودش را از ساخت بازی‌های موبایلی پشت سرگذاشته است، اما در همین تجربه ساده، به خوبی توانسته تا نیاز مخاطبان را برطرف کند و از طرفی؛ باید اعتراف کرد که در دنیای این بازی موبایلی؛ همه‌چیز دست به دست هم داده است تا بازی موبایلی Ninja Must Die یک عنوان دوست داشتنی برای موبایل گیمرها باشد.
 
برای اجرای بازی موبایلی Ninja Must Die شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
 
خوشبختانه این بازی موبایلی عملکرد خوبش را حتی در بخش گیم‌پلی نیز حفظ کرده است. Ninja Must Die خیلی خوب می‌داند که برای دوست داشتنی بودن؛ ابدا نیازی به ریخت و پاش‌های اضافی نیست! این بازی صرفا با استفاده از ایده‌ای خلاقانه، از دل یک سبک نه‌چندان جذاب، یک بازی خوب موبایلی را به ارمغان آورده است که تجربه‌اش ابدا خالی از لطف نیست. Ninja Must Die تقریبا هر‌آن‌چیزی که شما از یک بازی جذاب موبایلی انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد و بقدری دوست داشتنی است که بخواهید فرصتی دوست داشتنی به آن دهید.

Ninja Must Die با ترکیب سبک‌های مختلف، مانند اکشن – پلتفرمر و حتی المان‌های Endless Runner؛ سعی کرده است که خودش را بیش از پیش جذاب کند. درست در جایی‌که هدف اصلی شما از بین دشمنان؛ تکمیل کردن مراحل بازی و پیش بردن خط داستانی Ninja Must Die است. همچنین اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی باشید، Ninja Must Die بازهم می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در طول مراحل بازی شما می‌توانید با دیگر کاراکترهای این بازی موبایلی تعامل داشته باشید و از ویژگی‌ها هرکدام از آن‌ها برای قوی‌تر شدن استفاده کنید.

همچنین باید بدانید که شما برای تجربه کلی بازی موبایلی Ninja Must Die نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. خوشبختانه از باس‌فایت‌های این بازی بگیرید، تا المان‌های دوست داشتنی بازی Ninja Must Die؛ همه‌چیز به خوبی طراحی شده. همچنین شما می‌توانید در طول گیم‌پلی بازی شما می‌توانید سکه‌های بسیاری را پیدا کنید و از آن‌ها برای ارتقای سلاح‌ها و شخصیت‌هایتان استفاده کنید. درکل باید گفت که اگر به دنبال یک بازی جذاب موبایلی هستید، Ninja Must Die گزینه‌ای عالی برای شماست.

گرافیک مینیمال و جلوه‌های بصری کارتونی این بازی نیز؛ تاثیر بسزایی در جذابیت بازی موبایلی Ninja Must Die داشته‌اند. گرافیک بازی در حد و اندازه یک عنوان مستقل؛ خوب است و می‌توان انتظارات بالایی نیز از این بازی داشت. خوشبختانه Ninja Must Die در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز عملکرد خوبی نیز دارد و همه‌چیز دست به دست داده است تا Ninja Must Die تمامی پتانسیل‌های لازم را برای ارائه کردن داشته باشد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: یک گیگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *