معرفی اپ – 1010! Block Puzzle Game؛ در کسری از ثانیه پازل را حل کنید

A 1010! Block Puzzle Game یک بازی پازل – فکری سرگرم کننده و دوست داشتنی با گیم پلی اعتیاداور از استودیوی Gram Games Limited است که به صورت رایگان عرضه شده است.

با نصب این بازی قادرید یک بازی پازلی چالش برانگیز و اعتیادآور با طراحی هوشمندانه و گیم پلی ساده را تجربه کنید. مراحل و ماموریت های موجود در این بازی را قادرید در ۳۰ ثانیه پشت سر بگذارید، پس اگر به دنبال یک بازی کم حجم و جالب برای پر کردن وقت آزادتان در مترو و یا محل کار دارید بدون شک این بازی نظرتان را جلب می کند. امکان به چالش کشاندن دوستان، اعضای خانواده و یا همکاران نیز در بازی وجود دارد، یک بازی چند نفره را اغاز کنید و ببینید کدام یک سرعت عمل بالاتری دارد و حرفه ای تر است! در این بازی شما به عنوان یک بازیکن باید با انداختن مکعب ها خطوط را به صورت عمودی یا افقی پر کنید. سعی کنید طوری معکب ها را در صفحه قرار دهید که صفحه بازی بی جهت پر نشود. هیچ محدودیت زمانی در بازی وجود ندارد و رنگ ها هم هیچ تاثیری در بازی ندارند. تنها کاری که باید انجام دهید آن است که خطوط عمودی و افقی را پر کنید. به نظر می رسد این کار آسان باشد اما اینطور که شما فکر می کنید نیست و به چالش کشیده می شوید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۴۳ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *